I

.

Monday 24 December 2012

Tiada Kasih Tiada Cinta

Ku kesali diriku tuk menyayangimu
Kata kata manismu membuat aku percaya kamu
Tak pernah sekalipun membelakangi mu
Sumpah janji setiaku hanya untuk hanya dirimu

Mengapa kau berubah
Cobalah untuk setia
Dan hanya memendam rasa
Tiada kasih tiada cinta

Biarkan aku terus terluka
Biarkan aku terseksa
Sampai bila pun tiada gunanya kau hanya kan mendapat
Kena tipu dalam percintaan aku dah biasa dah , boleh dikatakan 20 dari 100 lelaki yang aku couple tal boleh nak setia time couple apa masalah pun aku tahu . Tapi bila aku mintak putus or mintak dia lafazkan aku tak nak pulak . Boleh lagi cakap *saya sayang awak lagi* wtf ? Aku dah muak dengan sayang kau tu . Semua macam bangang kan . Tapi sometime dapat pakwe yang gila babi dia punya caring okay jugak . Lama lama aku rimas nanti and aku mula cari point nak mintak dia lepaskan aku . Siyezly aku cakap aku tak pernah dapat pakwe yang sekepala dengan aku . Kalau ada pun sekepala kadang kadang je . Kalau yang baik tu banyak ah dapat kan . Apa aku mintak semua bagi *tab , phone , dslr* semua dia bagi . Hmm tapi tu semua tak menjamin cinta aku dengan dia . Kalau aku couple semata mata nak benda tu semua memang takyah panggil cinta lah kan . Tapi kadang kadang aku menyesal jugak dah kenakan lelaki yang baik . Aku memang suka amik kesempatan biase nya . Hahaha tapi apa boleh buat  jodoh takde . Semua tak kekal lama . Paling lama pun 8 BULAN . Hahaha apa pun now aku single . And aku tak pernah pikir nak cari lagi . Focus kat PMR tahun 2013 lagi bagus ><

No comments:

Post a Comment